الخميس، 1 يوليو 2010

صباح الخير و شغل البيت وعايزه اروح فيلم

جيتلكوا من تاني بعد ما صحينا من النوم و تنظيف و شغل البيت
يا ما نفسي اصحي في يوم و مقعدش انضف البيت و تعالي يا ساره نضفي الأوضه دي و روحي يا ساره اغسلي المواعين هو مفيش غير ساره في البيت بقي 
ما انا لازم برضه اساعد ماما في شغل البيت بس مش كل يوم برضه يا ماما ، كل يوم اصحي و اقول ليه ياربي مخلقتنيش ولد و اقعد و اتنح و معملش حاجه و اخرج براحتي و آجي وقت ما احب حياه حلوه انا بحسدكوا 


اهو انا عامله زي البنت اخت احمد حلمي في فيلم 1000 مبروك 
و بمناسبه الأفلام عايزه اقتراحتكوا على اي فيلم اروحه النهارده انا بفكر اشوف الديلر ولا 8جيجا ولا عسل اسود ولا تامر حسني و خلوا بالكوا هو فيلم واحد بس عشان الميزانيه فتقترحوا عليا اروح اي واحد 

هناك 4 تعليقات:

  1. ساره حبيبتى

    اولا :- مش عايزه تخدمى ماما كل يوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ليه يا قمر انتى متعرفيش اننا لما نساعد امهاتنا ربنا بيكتبلنا حسنات

    حد يطول يبقى عنده أم يخدمها

    ده انا اشيلها جوه عيونى

    مخليهاش تعمل حاجه بس هيه تبقى مرتاحه واحنا نخدمها

    ده يوم الهنا اننا نخدم امهاتنا يا ساره

    إرضاء الوالدين من ارضاء الله يا ساره


    تخيلى معايا كده

    مره طلبت منك حاجه وانتى عملتيها بس وانتى مدايقه وقدر الله انك اتوفيتى

    ربنا هيسألك كنتى مضايقه ليه

    هتردى تقولى ايه؟

    دى الجنه تحت اقدام الامهات

    ثانيا: بتتمتى تكونى ولد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    امال فين الرضا والحمد والشكر يا قمر

    احمدى ربنا يا ساره وارضى باللى ربنا قسمهولك

    ثالثا: انهو فيلم تشوفيه؟

    طيب انا عندى فكره افضل

    ايه رأيك تشيلى موضوع الافم من تفكيرك

    وتحطى موضوع كام جزء قرأن هقرأه النهارده

    او ايه الاذكار اللى هقولها

    او ايه الطاعات اللىهعملها

    خلى الاخره عندك اهم من الدنيا

    عشان ربنا ميغضبش منك

    احنا ملناش فى الدنيا الا رضا ربنا عننا يا ساره

    انا مش بحاول اجبرك على حاجه ابدا والله

    بس الاسلام امرنا اننا نأمر بالمعروف وننهى عن المنكر

    راجعى نفسك قبل فوات الاوان

    ربنا يهدينا جميعا

    احنا كمان فينا عيوبنا

    يا رب كلنا نصلح العيوب اللى جوانا عشان ربنا يرضى عننا قبل فوات الاوان

    تحياتى لكى حبيبتى ساره

    تقبلى مرورى

    ردحذف
  2. ايه يا ساره
    ليه يا حبيبتى التذمر ده
    عارفه لما تكبرى وتتجوزى ح تعرفى قيمه البنت كويس
    وبعدين انا مش بحب الافلام علشان كده مش ح اقترح عليكى اى واحد من دول

    ردحذف
  3. الي مدونه ما كفايه بقي
    انا مقلتش حاجه انا اخدم ماما من كل قلبي و بعمل الشغل كل يوم و بريحها طبعا بس احنا بيتنا كبير وماما و بابا و اخويا مش بيبطلوا طلبات و كل شويه ساره ساره ساره ، و انا اكيد بقرا قرآن كل يوم و برضه بخرج شويه و نشوف الأفلام الجديدهنبقي على مستوي الحدث

    الي mrmr
    لا مش تذمر قد ما هي فضفضه في الى جوايا

    ردحذف
  4. بعد السلام والمرحبة
    ربنا يوفقك .. ويسعدك .. علي فكرة الأولاد بتموني اول لما يتجوزوا انهم يكونوا بنات .. لأنه بيطلع عين اللي جايبينه في الشغل شد حيلك
    وربنا يوفقك .. ويخليكوا لبعض انت والاسرة الكريمة
    تحياتي .
    واعفيني من موضوع الأفلام ده

    ردحذف

سمعني رايك و تعليقك بس بموضوعيه بدون تجريح و خليك صريح